پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thu 16 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار سه شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۵:۱۸:۵۸

پایانه‌های واردات ال ان جی در جنوب‌شرق آسیا توسعه می‌یابد

باشگاه خبری فراساحل: ظرفیت پایانه‌های ال ان جی کشورهای جنوب‌شرق آسیا برای واردات به زودی ٢ برابر می‌شود. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل ازخبرگزاری اقتصادی نیکه‌یی ژاپن، با توجه به کمبود منابع انرژی در جنوب شرق آسیا، کشورهای این منطقه قصد دارند در پنج سال آینده ظرفیت واردات ال ان جی را در پایانه‌های دریافتی با دو برابر افزایش، از ٢٥ میلیون تن به ٥٠ میلیون تن برسانند. برای مثال، پی تی تی، شرکت ملی نفت تایلند، در صدد است ظرفیت واردات این سوخت پاک را در پایانه وارداتی خلیج تایلند تا مارس ٢٠١٧ میلادی به ١٠ میلیون تن برساند. وزارت انرژی و منابع طبیعی اندونزی نیز اعلام کرد که این کشور اوایل سال ٢٠١٩ میلادی واردات ال ان جی را آغاز خواهد کرد و ممکن است تا سال ٢٠٣٠ میلادی به واردکننده خالص این سوخت پاک تبدیل شود.

منابع خبری وزارت تجارت و صنعت سنگاپور هم خبر دادند که این کشور قصد دارد ظرفیت دریافت ال ان جی را در یک پایانه وارداتی خود تا سال ٢٠١٧ میلادی با ٨٠ درصد افزایش به ١١ میلیون تن برساند و ممکن است در آینده این رقم را به ١٥ میلیون تن افزایش دهد. اگرچه سرمایه‌گذاری‌های جهانی در حوزه ال ان جی با توجه به عواملی چون کاهش تقاضای چین، هم اکنون فروکش کرده است، اما تقاضای جهانی برای این سوخت پاک، بویژه در منطقه آسیای جنوب شرقی در بلندمدت افزایش خواهد یافت.



  کد خبر : 2730
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :